1000x100 piacvezeto statikus v2

Az Atmedia piacvezető tévés kereskedőházzal szerződött a Sony Pictures Television Networks és a Turner Broadcasting.

Az AXN csatornák újrapozícionálását követően, a Sony Max és a Sony Movie Channel reklámértékesítése októberben indul az Atmediánál. A régiónkban debütáló tematikus tévék az Atmedia portfólió filmes és női nézőkhöz szóló kínálatát bővítik. Érkezésükkel a kereskedőház portfóliója az idén már 4 csatornával 39-re bővült, miután az év első részében a kereskedőházzal szerződtek a Travel és a History csatornák. A két Sony csatornától az Atmedia szakemberei a portfólió növekedésén túl a ratingszállítási biztonság további erősödését várják.

Augusztus 22-én a Turner Broadcasting bejelentette, hogy a második legnagyobb, gyermekeknek szóló márkája, a Boomerang októbertől hirdetési és promóciós lehetőségeket kínál Magyarországon, szintén az Atmedia közvetítésével.

„Üdvözöljük a Sony Max-et és a Sony Movie Channel-t az Atmedia portfóliójában, amelyek új megjelenési illetve szórakozási lehetőséget kínálnak mind a hirdetőknek mind a nézőknek. Megtiszteltetés számunkra, hogy a Boomerang csatornát is gyermek-portfóliónkban kínálhatjuk. Az időzítés tökéletes, hiszen most kezdődik az egyik legjelentősebb gyerekeket-célzó hirdetési szezon” – mondta Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.