Iparági összehasonlításban is kiemelkedő, közel 10 százalékos árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország 2017-ben, miközben az előfizetések száma és a hálózat is bővül.
Távozik az RTL Magyarországtól Szabó András digitális- és üzletfejlesztési igazgató. A szakember utódja Grósz Judit, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója lesz.
Közel három év intenzív fejlesztései nyomán már több mint hárommillió háztartásban elérhető a Telekom nagysebességű, szélessávú vezetékes hálózata.
„Ott vagyok otthon, ahol van WiFi?” – ezt a címet viseli az Invitel legújabb, online kutatása, amelynek célja, hogy még inkább megismerje a magyarok internet-használati szokásait, a vezeték nélküli internettel kapcsolatos preferenciáikat és támogassa a tudatos internetezés terjedését.
Személyi változásokat jelentett be a UPC a közép-kelet-európai vállalatainak élén. 2018. április 1-től Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és UPC Románia jelenlegi vezérigazgatója irányítja majd a UPC lengyelországi vállalatát, miután Frans-Willem de Kloet, a UPC Lengyelország jelenlegi vezetője úgy döntött, távozik a cégtől.
Naponta átlagosan 4 óra 42 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt 2017-ben, pontosan ugyanannyit, mint egy évvel korábban. A műsorok utólagos megtekintésére viszont ennek még mindig csak 1,2százalékát (3 és fél percet) fordítottuk.