Bőség – egyszerűség – ügyféligények

A kábeltársaságok díjcsomagjairól már ügyfélként szemlélve is látszik, hogy azokat különböző szempontok szerint állítják össze – szolgáltatótól függően. Az alábbiakban arra voltunk kíváncsiak, vajon az egyes televíziós, internetes és telefonos csomagok kidolgozásánál mennyire fontos a szolgáltatóknak az átláthatóság és a testre szabhatóság, illetve a tévénél a bőséges csatornaválaszték, illetve az internetes díjcsomagoknál a sávszélesség döntő szerepet játszik-e az ügyfeleknél, amikor választanak az ajánlatok közül.

Háromszor sérült a hálózatsemlegesség

Halo4webLeginkább az OTT-jellegű videostreaming megoldások kapcsán került előtérbe a hálózatsemlegesség fogalma, illetve az erről szóló szabályozás. Vajon előnyben részesítenek-e bármilyen típusú adatfogalmat az internetszolgáltatók? Egyebek közt erre is rávilágít az NMHH piackutatási adatokat is tartalmazó jelentése.

Újabb nyertesek, újabb pályázatok

A Szupergyors Internet Program I. fejlesztési ütemében a GINOP 3.4.1. pályázat első nyertesei a hálózatok tervezésén, sőt néhol már építésén dolgozhatnak. Ugyanakkor még számos további teendő van hátra, hogy megvalósuljon a cél: azaz 2018végére minden háztartás számára elérhetővé váljon a legalább 30 Mbit/s sebességű internet. A pillanatnyi állapotokról és a előttünk álló feladatokról Debreceni Győző projektigazgató, a SZIP vezetője számolt be lapunknak.

A hivatalos védjegyhasználati szerződés aláírását követően június 28-án megkezdődött a Digitális Jólét Alapcsomag értékesítése, amelyet a magyarországi szolgáltatók közül elsőként a UPC-nél vehető igénybe. A kedvező áron kínált, másodpercenként akár 30 megabites letöltési sebességet biztosító szolgáltatás segítségével immár azok is szélessávú internetkapcsolathoz juthatnak, akiknek erre anyagi okok miatt eddig nem volt lehetőségük.

Sebestyen3 webMiközben a nagyobb kábelszolgáltatók folyamatosan erősödnek, a kis és közepes társaságoknak egyre több kihívással kell szembenézniük. Vajon képesek-e megbirkózni ezekkel egyenként? Vagy: „együtt könnyebb, sokkal könnyebb”? A lehetőségekről beszél Sebestyén László, a Nemzeti Műsorterjesztő Klaszter vezetője, a Teleunion Kft. ügyvezetője.

Következik a teljes közönségmérés

Május utolsó napján, a Nielsen Közönségmérés 25. jubileumi évfordulója alkalmából ügyféltalálkozót rendezett Budapesten a nemzetközi társaság. A rangos előadásokat követően bejelentették a Digitális Kampánymérés 2017. júniusi elindítását is.