• Nyitóoldal
  • Magunkról
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Kábel
  • Digitalizálás
  • Platform
  • Internet
  • Távközlés
  • Technológia
  • Média
  • Marketing
  • Szabályozás
  • Kitekintő
  • Évértékelő '20
VODAFONE

Galériák

ibc_2006_berzovay_01
ibc_2008_berzovay_01
mkhsz08_001
mkhsz08sz_2850
mksz_2009_001
mksz_tavaszi_kozgyules_2007_1
tihanyi_konferencia_2006_beliznai_palne_01
tihanyi_konferencia_2006_vizi_laszlo_01
tihanyi_konferencia_2007_01_nemeth_andras_peter
tihanyi_konferencia_2007_1_vizi_laszlo
tihanyi_konferencia_2008_01
tihanyi_konferencia_2011_01
2006_mkm_konferencia_003
viva_kep_a_kepben_1
sarlosp2012_005

160 milliárdos visszaesést vár a Reklámszövetség 2020-ban

Húszéves jubileuma alkalmával megújult a korábbi reklámtorta: A 2019-es médiatorta 245,08 milliárd forint, míg az először debütáló, a médiatortát is magába foglaló kommunikációs torta mérete 467,96 milliárd forint.

Civil szervezetek kaptak forrást a digitalizációra

Közel hatvanan pályáztak az infokommunikációs szolgáltató Invitech jubileumi, tizedik alkalommal kiírt InnoMax Díjára.

HD csatornákkal bővül a UPC Direct kínálata

Az RTL Magyarországgal kötött megállapodás keretében május 27-től az RTLII HD és a Film+ HD is színesíti a UPC Direct HD kínálatát. A csatornák a Medium TV csomag részét képezik, így a műholdas szolgáltató legtöbb előfizetője részére elérhetőek.

Maradj otthon, nézzél tévét…

Hírközlési és médiapiac – a koronavírus idején

Soha nem volt és talán nem is lesz annyira aktuális Lovasi András és a Csík zenekar slágerének címben idézett sora, mint napjaikban. A már világjárvánnyá duzzadt vírusos fertőzés miatt otthonmaradásra szólító felhívásokkal, közleményekkel, dalokkal, klipekkel találkozhatunk lépten-nyomon.

Koronavírus-sokkhatás az audiovizuális médiaiparra

coronavirus sokkA koronavírus világjárvánnyá válása többsíkú és erőteljes hatást gyakorol az audiovizuális médiaiparra és a technológiai szektorra. Az IABM legfrissebb elemzése rámutat, hogy március 26-án már a világ népességének a negyede otthoni karanténban tartózkodott. Ez megnövekedett szórakozási igényeket jelent, így a tévénézést és a streaming szolgáltatásokra való feliratkozást segíti elő. Azonban a nagy médiaesemények lemondása, a hirdetési bevételek gyors csökkenése, illetve a gyártási ütemtervek megzavarása révén a járvány erőteljesen érezteti hatását.

Eredményes kínai harc a koronavírus ellen:

Internettel, mesterséges intelligenciával és csúcstechnológiával

QRkod KinaA jelenleg még tisztázatlan eredetű új típusú koronavírus (COVID-19) Kínából indult ki, ám mára éppen a kiindulás helyén sikerült eredményesen megfékezni a világjárvánnyá fajult fertőzéshullámot. Kína úgy érte el mindezt, hogy rendkívüli intézkedéseket vezetett be, amelyek közül sok éppen az internet, a nagy adathalmaz (big data) elemzésére, a mesterséges intelligencia alkalmazására, a drónokra, robotokra, valamint további más csúcstechnológiai eszközök bevetésére épül.

7. oldal / 179

  • Első
  • Előző
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Tovább
  • Utolsó

MKM

 

2019 july aug B
  • Legfrissebb szám
  • Archívum
  • Előfizetés

Hírlevél

Regisztráció | Archívum

Online megrendelés

MKM videók

  • Általános Szerződési Feltételek
  • Adatvédelmi Tájékoztató
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • © 2015 Media Connection Kft.